fredag 7 april 2017

Lite mersmak.....
att brodera fick jag av att brodera ett kort för ett tag sen. 
 Så igår blev det några stygn till, tillsammans med lite handsydda små lappar.
Det finns en tanke med detta, men vad jag ska använda det till får ni vänta med att se.

Under dagens runda passade jag på att fota ett av alla träd med mistlar, som finns i min del av stan. Har hört att det tydligen inte finns lika många på andra ställen i stan, vad nu det kan tänkas bero på......
I min trädgård börjar den första julrosen att öppna sig.....
Härligt med alla vårtecken!

2 kommentarer:

annicka sa...

Jag märker att kag inte är så aktiv att läsa bloggra längre... jag har missat tre inlägg i din bligg.
Det ser så snyggt utvdet du gör. Riktigt " Katarinigt" kan det månntro bli en väska av något slag? Bra att du får användning av alla små rester. 😀😄👍
Gympapåsarna är ju enkla och snygg asmat väldigt praktiska med namnen så tydligt o synligt.

Gudrun sa...

Så fina broderier du gör.Alltid vackra att titta på och så fina tyger.
Julrosen blommar också så vackert nu och min andra från julen är planterad.
Skall ut och krafsa lite mer i gräsmattan,det verkar kunna bli regn framöver. Det gillar vi just nu även om solen är skön.
kram Gudrun