torsdag 25 januari 2018

Blev det något......
av de broderade tygbitarna? Visst, det blev en påse.
 Vad ska jag stoppa i den då? Ingen aning ännu, men det löser sig förhoppningsvis
Lite ovant att jag gör något utan att veta vad jag ska ha det till. Men jag ville ju använda snodden till något
Köpte en slynggaffel i höstas, då tyckte jag inte det var kul. Drog till för hårt så det blev svårt att lyfta över öglan.
Men nu, efter att ha kollat en video så blev det lite roligare, och lättare att se hur hårt man skulle dra till.
Men för att få den riktigt jämn så krävs nog mer träning, eller kanske lämpligare garn?

Synd att snön försvinner så fort nu, när det ändå kommer att bli kallare nästa vecka igen.
Men lika så gott att den nu smälter undan helt, för det var bra halt bitvis idag, på skogsstigarna. Men en fin dag med sol var det!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken underbart läcker påse det blev av dina läckra broderier!
Kram
Kerstin

Gudrun sa...

Påsen är så härlig och jag tror du haft mycken syfröjd när du gjort den:-))
Här försvann snön fort och igår blev det en cykeltur på 1,5 mil.Känns gott att komma igång igen. Trevlig helg. Kram

Annika sa...

Härlig påse. Kram Annika